Megszűnik a Wizz Air-es betéti kártya
Aki pontokat gyűjtene, hitelkártyára lesz szüksége.
Jó fejség, egyszerű vevőcsalogatás, vagy a nagyon tudatos adatbázis-építés mozgatja az áruházláncok lassan már követhetetlen hűségkártya-, pontgyűjtő és matricás áruvásárlási programjait? Vagy egyszerre mindegyik? A fogyasztók nagyon megosztottak a kérdésben, ennek ellenére kedvelik és használják is a plasztikokat. De persze vannak olyanok is, akik szerint a kedvezmény csak álkedvezmény, így ők nem kérnek belőle.
Plüssmackó, kontaktgrill, svájci bicska, inox lábas, esetleg guruló bőrönd harmadáron, hatodáron. Naná, hogy a hülyének is megéri. Tényleg? Az biztos, hogy mindenki szereti úgy érezni vásárlásai során, hogy jól jár. Az átlagfogyasztó tárcáját lassan kezelhetetlenné dagasztó pontgyűjtő, törzsvásárlói és még ki tudja, milyen plasztikkártyák kétségkívül ezt a fílinget közvetítik. De valóban olyan jól járunk, ha szorgosan gyűjtögetjük a pontokat, mint azt sugallják, vagy a kerti zuhanyszett parasztvakítás és a nagy hálózatoknak csak az adataink kellenek?